søndag 14. september 2014

Bare tiden vil vise av Jeffrey Archer

Endelig er jeg i gang med Clifton krøniken fra en av mine favorittforfatter. Svært lettlest, og historien blir bare bedre og bedre ut over i boka. Historien starter i 1920 der Harry får vite at faren falt i krigen. Dette skal senere vise seg å ikke være sant. Hvordan faren døde er mer dramatisk enn som så. Vi følger Harry som tar utdannelse ved universitetet i Oxford der han blir bestevenn til Giles Barrington. Giles er sønn av Hugo, som viser seg å være en svært ufordragelig fyr som tar lite ansvar for sine handlinger. En historie spekket med overraskelser og er dermed for meg super underholdning! Boka slutter svært dramatisk og spennende, så jeg måtte løpe til bokhandelen og kjøpe oppfølgeren (Fedrenes synder) ble utgitt på norsk like etter at jeg hadde lest ut denne boka. Terningkast: 6.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar